A Type RA szériát olyan kifinomult és igényes megoldások jellemzik, mint a karbonból készült motorháztető és hátsó légterelő, s persze a tömegcsökkentést szem előtt tartva a pótkeréknek is búcsút mondtak az alkotók.
A teljesítmény viszont nem változott, vagyis ugyanúgy az 575 lóerős biturbó V8-as repíti a modelleket. A BMW X5 M Black Fire Edition és a BMW X6 M Black Fire Edition értékesítése 2017 augusztusában kezdődik.
A 8500 forint ellenében pár percig bárki által kipróbálható készülék Evotek Sym 027 névre hallgat, és formáját tekintve egy valódi Forma 1-es Ferrarira hajaz.
Ehhez igazodva áthangolták a futóműperselyeket és – geometriát, a kanyarstabilizátorokat, a rugókat, a lengéscsillapítókat és az ESP szoftverét.
Az új erőforrás kettős megfúvású, kerámia golyóscsapágyas turbófeltöltőt, valamint nagy átáramlású kompresszorkereket alkalmaz; így az alapváltozatnál (250 LE, 365 Nm) 26 százalékkal több levegőt szállít a motorba.
Az intézet tesztpados mérések mellett valós forgalmi körülmények között is méri majd a járművek fogyasztási és kibocsátási értékeit, évente mintegy hetven modellre.
Még azt is megszellőztették, hogy kategóriájának mindegyik versenyzőjét elgyepálja 100-ra gyorsulásnál, de az értéket még nem árulták el.
Valószínűsíthető, hogy az Európában Kugaként ismert Escape is megkapja a maga elektromos motorral felszerelt változatát.
Az ingolstadti tervezőasztalok mellett továbbra sincs helye a szenvedélyes vonalaknak, a végletekig egységes márkaarculat minden modellre kegyetlenül rányomja a bélyegét.
Sant’Agata Bolognesében összesen negyven darabot gyártanak belőle, aminek a fele lesz a roadster.
A 400 Nm nyomatékú erőforrás az F-Pace esetében 6,0, az XF szedánnál 5,6, az XE-nél pedig ennél is jobb, 5,5 másodperces 0-100-as sprintet tesz lehetővé, a három modell átlagfogyasztása ebben a sorrendben 7,7; 7,2, illetve 6,9 liter százon.
Az így létrejövő 4,7-4,9 méteres kiadások valószínűleg ötajtósak lesznek, a háromajtós megoldás pedig eltűnhet, de aztán az is elképzelhető, hogy később erre az állításra rácáfol a márka.