A kulcs helyett mobiltelefonnal nyitható autó Koreában már kapható, európai forgalmazását egyelőre nem tervezi a gyártó.
A végsebessége 240 km/óra.
Ahogy a többi plug-in BMW, a 330e is zajgenerátorral tájékoztatja a gyalogosokat érkezéséről.
Többek között ezek a kérdések is előkerülnek Gajdán Miklós videójából, ami a jövő autózásáról szóló sorozat harmadik, egyben befejező része.
Ennél többet nem árult el új projektjéről a Mini, ám ez is elég ahhoz, hogy lássuk: egyszerű utcai autó helyett olyan fejlesztésben gondolkodnak, amely elsősorban pályanapokon okozhat örömet a tulajdonosnak.
Egy amerikai Toyota-kereskedés például 100 ezer dollárért kínálja az amúgy feleennyibe kerülő GR Suprát, de állítólag 120 ezerért is láttak már hirdetést.
A finomhangolást követően az első kerekeket egy hatsebességes kéziváltón keresztül hajtó erőforrás 45 lóerővel és 171 Nm-rel lett izmosabb.
A munkálatok várhatóan 2021-ben kezdődnek majd.
A jellegzetesen astonos alakú hűtőmaszk pedig 108 karbonlapkából áll, melyek igény szerint utat nyitnak a friss levegőnek.
Kezdetben csak angol piacon, később azonban Európa több részén is szeretnék árulni a terméket, második körben a holland vásárlókat szeretnék majd elérni.
A szupervékony fényszórókkal, illetve szokásosan hatalmas, vese-formájú (és ezúttal funkció nélküli) hűtőráccsal felvértezett Vision iNext utastere meglehetősen futurisztikusra sikeredett.
Az STR14-es idén is a Honda motorjaival lép majd a pályára.