Jump to content

Itthon teszteltük, mit ér az Opel csúcsmodellje

2017. 08. 31. 20:43

Kevés kínosabb marketinges próbálkozás van, mint valamit csak azért sportnak nevezni, hogy menőbbnek tűnjön. Az új ötajtós Opel Insignia neve ráadásul Grand Sport. Elhiggyük nekik?

Új technikára, a GM E2XX padlólemezére épül és elődjénél nagyobb tengelytávval, jobb helykihasználással, jóval csekélyebb súllyal érkezik az Opel Insignia második generációja. Az 1,5 literes turbós benzinessel teszteltük az autót, és nyilván az érdekelt bennünket, hogy hol tart a középkategória élmezőnyéhez képest.

Még a tesztautó fantáziátlan fekete fényezésével is mutatós autó a tesztelt Opel Insignia. 4897 mm hosszával, 1863 mm szélességével és 1455 mm magasságával nyúlánk, karcsú autónak hat.

Jól néz ki a kilincseken átívelő karosszériaél és a tetőívet keretező krómrúzsozás is értékesebbnek mutatja az autót. Szürkületben az első menetfény és a hátsó lámpák kapaformájú fénycsíkja is jól érvényesül.

Vezetés közben hat a motorházfedél közepén ívelő domborítás, amely az angyalszárnyakkal tartott, lebegni tűnő emblémába fut ki. A rosszul áttekinthető autó hátsó ajtaja mögött nincs kémlelőnyílás, a csillogó fekete felület műanyag.

4,9 méteres hosszal, 283 centis tengelytávval az lenne a meglepő, ha a hátsó lábtér szűk volna. A fejtér tartalékait 185-190 centis magassággal kimerítjük, a térdeknek ellenben annyira sok hely jut, hogy a langaléta utasoknak van hová lejjebb csúszniuk.

(Forrás: vezess.hu)