Kiderült, hogy a GranTurismo Folgore hajtásláncát három 300 kW-os állandó mágneses elektromotor fogja támogatni. Ez egy 800 voltos szerkezetre épül, amely lehetővé teszi az autó 270 kW-os gyorstöltését, hasonlóan a Lucid Air és a Porsche Taycan modellekhez – közölte honlapján a The Verge.
A Maserati a GranTurismo két hagyományos benzines változatát is piacra dobja, amelyekben ikerturbós V6-os motorok dolgoznak: a Modenát és a nagyobb teljesítményű Trofeót.
A Maserati azonban az elektromos Folgore teljesítményét sem fogja visszafogni:
0-ról óránként 100 kilométeres sebességre 2,7 másodperc alatt gyorsul fel, amivel kicsivel veri a Porsche Taycan Turbo S 2,8 másodperces gyorsulását, legalábbis papíron. A végsebessége elérheti az óránkénti 320-at is, ami majdnem annyi, mint a Tesla Model S Plaid 321-es gyári adata.
A Folgore egy 92,5 kWh-s akkumulátorcsomagnak ad otthont, amelynek cellái egyedülálló módon T alakban vannak elrendezve, így mind a négy utasa olyan alacsonyan ülhet, mint a GranTurismo benzines változataiban. Az extra lábtérért azonban némi csomagtartóteret áldoz fel: a Folgore csak körülbelül 270 literes tárolókapacitással rendelkezik hátul, szemben a benzines változatok majdnem 311 literesével.
Az elektromos változat kívülről majdnem ugyanúgy néz ki, mint a hagyományos modellek, eltekintve például attól, hogy a Folgore-on nincsenek kipufogóvégek. Az iparági trendeket követve a Maserati is egy csomó képernyővel érkezik. Az autó ikonikus középső órája is mostantól digitális kijelző. A Maserati Mia elnevezésű hangasszisztens is megjelenik az órán.
Az elektromos Folgore további részleteit, beleértve a tervezett hatótávolságot, a megjelenési dátumot és az árakat a Maserati közlése szerint egy jövőbeli eseményen fogják felfedni. Az autógyártó merész terve, hogy 2025-re teljesen elektromos hajtású modellcsaláddal szeretne rendelkezni, de egyelőre még nem tett elérhetővé egyet sem.