Körmendi Anna
2017.09.18.
A Jaguar mellett bizony sokan mások is így gondolkodnak, hiszen a prémiumok között a fent említett hármast leszámítva senki nem kínál puttonyos modellt ebben a szegmensben.
Körmendi Anna
2017.09.18.
A Fiat azért ravasz volt, mert az S-Design felszereltségi szinten belül is van egy S-Design csomag 300 ezer forintért, és csak ez tartalmazza az előbb felsorolt extrákat – egyébként csak 17 colos felni és halogén izzók járnak.
Körmendi Anna
2017.09.14.
Ezt a gyáriak is megerősítették, bár azt is elárulták, hogy egyelőre nem döntöttek a háromajtós verziós és a Pro_Cee’d elnevezés sorsáról.
Körmendi Anna
2017.09.14.
Modern extrákból sincs hiány: vészfékrendszer, gyalogosfelismerő, adaptív tempomat, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, holttérfigyelő, automatikus távolsági fény és keresztirányú forgalomfigyelő is van a kínálatban.
Körmendi Anna
2017.09.14.
Amennyiben mindez még nem lenne elég, 80 kilós fogyókúrán is átesett az autó, ami így befér az egy tonna alá (970 kg), ez pedig újabb garancia az élvezetekre.
Körmendi Anna
2017.09.14.
Hiába a kombi felépítés, az RS4 Avantra rápillantva senki nem gondolhatja, hogy egy unalmas családi autóval van dolga.
Körmendi Anna
2017.09.14.
Egyelőre hivatalos 0-100-as adat még nincs, de az amerikai változatból kiindulva több mint fél másodperces javulásra számíthatunk, ami 4,2 szekundum körüli sprintet jelentene.
Körmendi Anna
2017.09.14.
Nem csodálkoznánk, ha néhány rajongó nemtetszését fejezné ki ezzel kapcsolatban, még ha a tervezők ki is fejtették, hogy nem csak dizájn szempontjából fontos az új elem, hiszen alatta található minden érzékelő.
Körmendi Anna
2017.09.14.
Az árakról egyelőre korai nyilatkozni, de jó eséllyel nem lesz sokkal drágább elődjénél a friss Mégane R.S., ami így akár 9 millió forint alatt is elhozható lehet majd.
Körmendi Anna
2017.09.14.
Ugyanez igaz az utastérre is, ahol szintén legfeljebb néhány kapcsoló és a kijelzőn megjelenő adatok utalnak az elektromotor jelenlétére, de ezeket sem igazán vesszük észre az elképesztő luxusban.
Körmendi Anna
2017.09.13.
A Turbóban az összes ülés és a kormánykerék is szériában fűthető, de természetesen az összes többi extra is elérhető hozzá.
Körmendi Anna
2017.09.12.
A Yaris GRMN mindössze 1135 kilogrammot nyom, amivel kategóriájának legjobb tömeg/teljesítmény arányát tudja felmutatni – a 5,35 kg/LE-s érték bizony valóban figyelemreméltó.