A jól ismert formákat ezúttal fekete fényezéssel, matt fekete kipufogókkal, ezüstszínű fékekkel és bronzszínű kiegészítőkkel – beleértve a 21 colos keréktárcsákat is – látták el a mérnökök, melyek az AMG elemekkel együtt látványos összképet alkotnak. A szögletes formák exkluzív utasteret rejtenek: noha a kor már meglátszik az autón, mindent finom nappa bőrrel borítottak be a gyáriak, amit aprólékos kontrasztvarrás szegélyez, és természetesen szinte minden extrát megkapott a különleges kivitel – a karbon betétek sem maradhattak el.
A különleges kivitelből mindössze 65 darab készül el világszerte, és ára még az alapverziónál is jóval ijesztőbb lesz – ezen a ponton érdemes megjegyezni, hogy a maga 93,11 milliós listaárával a Mercedes-AMG G 65 a legdrágább csillagos az egész kínálatban, leszámítva a limitált szériás modelleket. A Final Edition azonban még ennél is borsosabb lesz, ugyanis nagyjából 98,7 milliós árcédulára számíthatunk. Az új generáció egyébként januárban mutatkozhat majd be.Hiába a hatalmas teljesítmény, hatalmas méretek, a nem éppen kedvező légellenállás és az óriási súly megteszi a hatását: a 0-100-as sprintet „csak” 5,3 másodperc alatt tudja le az autó, a biztonság érdekében pedig 230 km/h-ban limitálták a végsebességet a gyáriak.
A különleges kivitelből mindössze 65 darab készül el világszerte, és ára még az alapverziónál is jóval ijesztőbb lesz – ezen a ponton érdemes megjegyezni, hogy a maga 93,11 milliós listaárával a Mercedes-AMG G 65 a legdrágább csillagos az egész kínálatban, leszámítva a limitált szériás modelleket. A Final Edition azonban még ennél is borsosabb lesz, ugyanis nagyjából 98,7 milliós árcédulára számíthatunk. Az új generáció egyébként januárban mutatkozhat majd be.