Jump to content

VW T-Roc: 5,8 millió

2017. 10. 31. 17:45

A Volkswagen divatos crossovere, a Golf méretekkel rendelkező T-Roc nemrég mutatkozott be a nagyközönségnek, de máris rendelhető akár hazánkban is. A magyar importőr pedig már be is árazta az autót, sőt, már az online konfigurátor is elérhető, így nem haboztunk, és megnéztük, hogy mennyiért vihetjük haza a németek újdonságát.

Első körben csupán három erőforrással lesz elérhető az autó, méghozzá az 1-literes,115 lóerős, háromhengeres turbós benzines, a 2-literes, szintén feltöltött, 190 lovas benzines és a 2-literes, 150 lóerős turbódízel képében – utóbbi kettő ráadásul kizárólag hétsebességes DSG automatával és 4MOTION összkerékhajtással, míg előbbi elsőkerékhajtással és hatfokozatú kézi váltóval elérhető. Az árak így egyelőre elég csalókák lehetnek.

Az 1-literes alapmodell a gyengébbik, Style felszereltséggel 5,8 milliós listaáron kínálja magát, ám ezért már LED-es nappali menetfényeket és hátsó lámpákat, manuális klímát, érintőképernyős multimédiás rendszert, adaptív tempomatot, fáradtságérzékelőt, gyalogosfelismerőt, sávtartót, vészfékrendszert illetve első és hátsó parkolóradart is kapunk – tehát gyakorlatilag mindent, amire szükségünk lehet. A metálfényért csupán 90 ezret kérnek a németek, de ha színes tetővel szeretnénk párosítani, máris 234 ezerre ugrik ez az összeg – igaz, nem metál fényezéssel párosítva már 100-150 ezerért is elérhető a fekete vagy fehér tető.

A 190 lóerős benzines felára 2,16 millió forint, amit az erősebb motor mellett az automatának és az összkerékhajtásnak is köszönhetünk. A 150 lóerős dízel ennél már csak 75 ezerrel kerül többe, így 8,03 millióért ülhetünk bele. Az eggyel magasabb, Sport felszereltségi szint csak az erősebb hajtásláncokkal érhető el, felára pedig körülbelül 620 ezer forint, amiért divatosabb megjelenést, 16 helyett 17 colos keréktárcsákat, nagyobb és fejlettebb multimédiás rendszert, digitális műszerfalat, sportüléseket, LED-es főfényszórókat és a modern, rengeteg funkciót magába foglaló Car-Net szolgáltatást is megkapjuk – a kéttónusú fényezésért azonban ez esetben is fizetnünk kell.

Persze még ezzel sincs vége az extrák sorának, hiszen a digitális klímáért például 60 ezret, a navigációért 204 ezret, a Beats prémium hangrendszerért 143 ezret, a fűthető ülésekért 89 ezret, a bőrülésekért pedig 550 ezret kell fizetnünk – és ezek az árak csak a Sport felszereltségre értendők, ugyanis a Style csomag mellé ezek az extrák nagy része még drágább. A legdrágább T-Roc így a 2-literes dízel verzió, amibe Sport felszereltséggel 8,65 millióért ülhetünk be – a 190 lóerős benzines ugyanezzel a csomaggal 8,58 millió –, és ha minden opciót bepipálunk, akkor 10 millió fölé is könnyen felkúszhat ez az összeg.

A T-Roc tehát a Golfhoz igencsak hasonló áron lett elérhető, és a későbbiekben a hajtáslánc-kínálat is bővülni fog. A Golf így komoly kihívót kaphatott házon belül a T-Roc képében, mi pedig csak reménykedni tudunk benne, hogy sokan választják majd inkább a divatos crossovert, amely színesíteni tudja az utcaképet. Aki részletesebben is szeretné megismerni a T-Roc által kínált lehetőségeket, annak érdemes ellátogatni a Volkswagen honlapjára, ahol a konfigurátorban minden opciót megtalálhat.

(Forrás: autopult.hu)