Ez persze nem jelenti azt, hogy a Porsche ne lépne be a teljesen elektromos autók piacára, a stuttgartiak ugyanis immár évek óta gőzerővel dolgoznak egy villanymotoros sportautón, csakhogy az újdonság nem a 911-sorozat tagjait fogja gyarapítani. A szóban forgó modell érkezése nem titok, azonban a pontos kiléte felől egyelőre csak találgatások folynak, hivatalos információból nagyon kevés áll rendelkezésre, és azt is csak találgatni tudjuk, hogy mikor érkezik piacra az autó - a pletykák az évtized végét említik. A márka közeljövőjét tehát a ‘hagyományos’ benzinmotoros típusokon kívül a Porsche által már manapság is előszeretettel használt konnektoros hibridek fogják képezni, egyre nagyobb villanyos segítséggel és akkumulátorokkal.
Jelenleg a Panamera és a Cayenne sorozatból is megvásárolható ilyen, ún. plug-in hibrid típus, rövidesen pedig garantáltan bővül a portfolió. Az is elképzelhető, hogy a sorban következő konnektoros hibrid épp az új 911 lesz, azonban a gyártó állítása szerint még a hibrid hajtás sem kapott zöld utat a legendás 911 esetében, aminek oka elsősorban a nehéz akkucsomag, amely negatívan befolyásolná az autó híresen jó vezethetőségét. A klasszikus sportautók rajongói számára mindenesetre nagyon jó hír, hogy minimum 15 éve van a 911-ben a benzinmotornak, tekintettel arra, hogy akár bő 15 év is eltelhet, mire a vállalat stratégiailag legfontosabb modellje megkapja az első teljesen elektromos hajtásláncot.