A koreaiak lépése talán kissé meglepő, hiszen bár korábban is láthattunk már hasonló, utólagos gyári kiegészítőket, ám ezeket leginkább a prémium márkák kínálták modelljeikhez. A Hyundai azonban nem volt szégyellős, és úgy érezte, mindent meg kell tennie azokért a vásárlókért, akik a nyílt napokon is szeretnék kihasználni az i30 N képességeit. A teljesítmény ugyan nem növelhető, de a versenypályákon igen hasznos kiegészítőket tettek elérhetővé a gyáriak.
A külsőt az új, 19 colos, 10 küllős, könnyűfém keréktárcsákkal és a matricázással dobhatjuk fel, míg az utastérben a Recaróval közösen fejlesztett, szintén könnyűszerkezetes kagylóülésekkel varázsolhatunk versenyhangulatot. Ezek egyébként nem csak a látványt és a jobb oldaltartást szolgálják, hanem a súlycsökkentést is: a kerekeken összesen 12 kilót nyerhetünk, míg az ülések darabja mindössze 7 kilogrammot nyom, így azokon is sokat lehet spórolni – és mint tudjuk, versenypályán minden gramm számíthat.
Ez azonban még közel sem minden, hiszen három fokozatban állítható hátsó stabilizátor-rudat, és még jobb fékeket is kaphatunk – utóbbi egyébként a versenysportból érkező fékbetétekkel rendelkezik. A 19 colos keréktárcsákon akár 235/35-ös Pirelli P Zero Trofeo Rs gumiabroncsok is feszülhetnek, amelyekkel szintén súlyos tizedeket nyerhetünk az átlagos megoldásokkal szemben. Néhány egyéb extrát is kérhetünk, ezeknek azonban már nincs túl nagy jelentősége a képességek szempontjából: belül például új szőnyegekkel emelhetjük tovább a hangulatot.
A Hyundai azért megkéri az egyébként N-Thusiast (ez egy jópofa szójáték, ugyanis az ’enthusiast’ magyarul ’lelkest’ jelent) névre keresztelt kiegészítőknek, hiszen csak a keréktárcsák például közel 600 ezer forintba kerülnek. Mindenesetre kedves a Hyundaitól, hogy ilyen lehetőségeket is kínál, még ha az i30 N önmagában nem is versenyautó – ezekkel az extrákkal azonban néhány tizedet, vagy akár másodpercet is lefaraghatunk az időnkből, ha erre vágyunk.