Jump to content

Az Alfa Romeo gőzerővel dolgozik a márka csúcsmodelljén

2017. 12. 31. 12:33

Az Alfa Romeo a gyönyörű középkategóriás Giulia sportszedánnal és a remek Stelvio közepes méretű crossoverrel ismét megérdemelten felkerült a prémiumkategória élvonalába, mi pedig örömmel hirdethetjük, hogy ismét van miért Alfát venni. A márkaértékek a klasszikusak: az érzelmek, valamint a vezetési élmény, ami mindkét újdonság esetében a kategória élvonalában van. Reméljük, hogy a piac megfelelően fogadja az olaszok erőfeszítéseit, hiszen az Alfa most tényleg megérdemelné a sikereket.

Az értékesítési számok egyelőre sajnos nem érnek fel teljesen azzal, amit a gyártó megérdemelne, ám az Alfa Romeo a siránkozás helyett inkább mélyebbre tapossa a gázpedált és további újdonságok prezentálására készül – és milyen jól teszi, bízunk benne, hogy meglesz a törekvés gyümölcse! A legfrissebb hírek például egy nagyméretű prémium SUV modellről szólnak, amiben ráadásul a márkától eddig nem látott technológiákat köszönthetünk, például egy, a kor követelményeinek tökéletesen megfelelő bivalyerős, konnektorról is tölthető hibrid hajtásláncot. Később pedig a korábbi ígéreteknek megfelelően érkezni fog egy, a Giuliánál nagyobb szedán is, ám erre legalább 2021-ig várnunk kell, a SUV-kategória nemzetközi kedveltsége okán ugyanis először a szabadidőmodellel kell előrukkolni. A Stelviónál jóval méretesebb lesz az újdonság, ami többek között az Audi Q7, a BMW X5, a Mercedes-Benz GLE, a Lexus RX, valamint a Volvo XC90 ellen kíván harcba szállni.

A névválasztást illetően egyelőre csak pletykák vannak, amelyek értelmében Castello néven debütálhat az autó. Az alapokat a Giulia/Stelvio páros moduláris padlólemezének megnyújtott, megerősített verziója adná, a belépő hajtásláncok pedig szintén a kistestvérektől érkezhetnek. A nagyobb dízelmotorok kedvelőinek házon belül a Maserati által alkalmazott 3-literes, V6-os motor jelenthet megoldást, hibridből pedig kettő is lehetne: mindkettő alapját a márka kiváló 2-literes, 4-hengeres MultiAir turbós benzinese biztosítaná, amihez az egyik megoldásnál egy 48 voltos e-turbo ‘milt hibridrendszer’, a másiknál pedig akár egy konnektorról is tölthető hibridrendszer is csatlakozhatna - a rendszerteljesítmény így meghaladhatja a 400 lóerőt.

 

Amint újabb információk kerülnek felszínre a modell kapcsán, rögtön jelentkezünk, és egyben nagyon várjuk a következő Giuliettáról szóló híreket is, az Alfa Romeo kompaktja ugyanis nagyon megérett a modellváltásra.

 

(Forrás: autopult.hu)