A modellpaletta pedig igencsak erős, vagyis a tisztelt vásárlók bőven válogathatnak kedvükre: a csúcsot a méregdrága Mulsanne luxuscirkáló jelenti, azonban az elérhetőbb típusok, vagyis a Flying Spur, a(z új) Continental, valamint a Bentayga modellek biztosan nagyobb népszerűségre fognak Magyarországon szert tenni – a forgalmazó persze elsősorban a Bentayga SUV kapcsán várja a legnagyobb sikereket, hiszen a luxusterepjárók népszerűsége töretlenül növekszik.
Jelenleg két motorral rendelhető a szabadidőautó – egy bivalyerős, 300 km/h sebességre képes, ám méregdrága és rendkívül szomjas W12-es turbós benzinessel, továbbá egy racionális 4-literes V8-as dízellel –, rövidesen azonban újabb érdekes hajtásláncok csatlakoznak a palettához.
A hírek szerint egyrészt megjelenik a VW-konszern jó kis 4-literes, V8-as biturbós benzinmotorja a kínálatban, ami 550 lóerő körüli csúcsteljesítménnyel kecsegtethet; így közel olyan gyors lehet a Bentayga, mint a W12-es szívvel, azonban a V8-as jóval takarékosabb, könnyebb és elérhetőbb lenne a W12-es presztízsmodellnél. Ezen kívül egy-két plug-in hibrid érkezhet az azonos alapokon nyugvó Panamera mintájára: a Porschében a V6-os konnektoros hibrid rendszerteljesítménye 416, míg a V8-asé 680 lóerő, a lehetőségek széles tárháza tehát adott.
Persze ahhoz, hogy a nehéz Bentayga hozhassa a hibrid Panamerák akár 50 km-es elektromos hatótávját, a Bentley-nek nagyobb akkucsomagra lenne szüksége, de ennek biztosan nincs akadálya.