A modellpaletta pedig igencsak erős, vagyis a tisztelt vásárlók bőven válogathatnak kedvükre: a csúcsot a méregdrága Mulsanne luxuscirkáló jelenti, azonban az elérhetőbb típusok, vagyis a Flying Spur, a(z új) Continental, valamint a Bentayga modellek biztosan nagyobb népszerűségre fognak Magyarországon szert tenni – a forgalmazó persze elsősorban a Bentayga SUV kapcsán várja a legnagyobb sikereket, hiszen a luxusterepjárók népszerűsége töretlenül növekszik.
Jelenleg két motorral rendelhető a szabadidőautó: egy bivalyerős, 300 km/h-s sebességre képes, ám méregdrága és rendkívül szomjas W12-es turbós benzinessel, továbbá egy racionális 4-literes V8-as dízellel, azonban újabb érdekes hajtásláncok csatlakoznak/csatlakoztak a palettához.
A legfrissebb hírek szerint – a korábbi pletykáknak megfelelően – már meg is érkezett a VW-konszern jó kis 4-literes, V8-as biturbós benzinmotorja a kínálatba, ami 550 lóerős csúcsteljesítménnyel és 770 Nm-rel kecsegtet; így közel olyan gyors a Bentayga, mint a W12-es szívvel, azonban a V8-as jóval takarékosabb és elérhetőbb a W12-es modellnél. A 0-100 km/h-s sprintet az óriási luxusterepjáró bő 4,5 másodperc alatt képes abszolválni a V8-as 4-literes, biturbós benzines szívvel, végsebessége pedig alulról súrolja a 290 km/h-t, vagyis tényleg csak egy hajszállal lassabb a sokkal nehezebb W12-es változatnál. Nem kérdés hát, hogy racionálisan nézve a V8-as Bentayga jobb a W12-nél, azonban ez a kategória nem a racionalitásról szól, a W12-nek pedig mint tudjuk, presztízsben még mindig nincs párja.
Ezen kívül egy-két plug-in hibrid érkezhet az azonos alapokon nyugvó Panamera mintájára: a Porschében a V6-os konnektoros hibrid rendszerteljesítménye 416, míg a V8-asé 680 lóerő, a lehetőségek széles tárháza tehát adott. Persze ahhoz, hogy a nehéz Bentayga hozhassa a hibrid Panamerák akár 50 km-es elektromos hatótávját, a Bentley-nek nagyobb akkucsomagra lenne szüksége, de ennek biztosan nincs akadálya.