A 2014-ben debütált BMW i8 egy méregdrága hibrid sportkocsi, mely elsősorban felfelé nyíló ajtajairól, illetve háromhengeres apró benzinmotorjáról ismerszik meg. A közelmúltbeli ráncfelvarrás óta nyitható tetejű roadster változatban is kapható típusnak állítólag már javában fejlesztik az utódját, mely jelentősen erősebb lesz az aktuális típusnál.
A második generációs BMW i8-ban a háromhengeres 1,5 literes turbós benzinmotort várhatóan egy négyhengeres 2 literes turbós benzines egység váltja, mely 231 helyett már körülbelül 300 lóerőt fog leadni. Ehhez még hozzájön az elsőkerekeket hajtó villanymotor teljesítménye, végeredményképp pedig egy olyan hajtásláncot fogunk kapni, mely a mostani 374 helyett mintegy 450 lóerős rendszerteljesítményre képes.
Több mint valószínű, hogy a nemrégiben 7,1-ről 11,6 kWh-ra növelt akkumulátor kapacitása tovább főg növekedni, és ezáltal nő a tisztán elektromos hatótávolság, viszont benzinmotor nélküli i8-ast a jövőben sem tervez gyártani a BMW.