Legújabb fabetétjük alapanyagáért egyenesen Amerikáig mentek az angolok és meglepően hosszú időbe telik nem csak a felkutatás, hanem az anyag megismerése és tesztelése.
A töltőnyílás egyébként a már meglévő tanksapka mögé került, így kívülről legfeljebb a TGI feliratok árulkodhatnak.
Korábban egyébként arról szóltak a hírek, hogy az új Santa Fe csak egy hosszban lesz elérhető, ám most a sajtóanyag szerint 2019-ben érkezik az XL névre hallgató változat, ami még nagyobb lesz és alapból hét ülés jár hozzá – a sima Santa Fét is kérhetjük plusz két székkel.
A súlyából is sikerült lefaragni átlagosan 70 kilót az új EMP2 padlólemeznek köszönhetően.A súlyából is sikerült lefaragni átlagosan 70 kilót az új EMP2 padlólemeznek köszönhetően.
Ennek ellenére is érdekes, hogy képesek voltak erre, és Munoz szerint fel kell gyorsulnia a prémiumoknak, ugyanis a vásárlói igények egyre gyorsabban változnak, és lépést kell tartaniuk vele.
Az utastérben egyébként a külső vagány stílus köszön vissza, így sárga-fekete kiegészítőkkel és méretes Rifter feliratokkal találkozhatunk.
Nem csak a „mainstream” gyártók mezőnyében, de még a prémiumok között is viszonylag kevés modell tud ennél nagyobb teljesítményt nyújtani a kompakt méretű crossoverek mezőnyében.
Az utastérben túl sok változás nem lesz, hiszen csupán néhány új kárpittal és színösszeállítással találkozhatunk, illetve a műszerfal kapott némi háromdimenziós hatást.
A kutyarács is a csomag része, így kis barátunk nem tud majd előremászni az ülésekre, ráadásul biztonsági szempontból sem utolsó.
Az erőforráson nyilvánvalóan osztozik majd a három M8, és a lemezek alatt az új M5-ből érkező 4,4 literes duplaturbós V8-as egység kaphat szerepet, nyolcsebességes automata váltóval és összkerékhajtással karöltve.
Az utastérben az új Panamera megoldásai köszönhetnek vissza, de természetesen sportosabb formában.
„A teljesítmény növelésének köszönhetően a ZOE jóval agilisabb és közvetlenebb lett, ami a városon kívüli közlekedésben jöhet jól leginkább” – mondta a Renault egyik munkatársa, Elisabeth Deval.