Az egyébként már hivatalos, hogy csak egyféle hosszúságban lesz elérhető a Santa Fe, és 4,77 méterre nyúlik majd az autó, széltében pedig 189 centit foglal majd el az úton – ezek már hivatalos adatok. A szemből megosztott kép és a korábbi rajzok alapján a hátsó is jól fog mutatni.
A mostani sajtóanyagban egyébként az a költői kérdés is elhangzik, hogy vajon hibrid hajtásláncot kap-e az autó, így ezt a lehetőséget sem zárhatjuk ki, és korábban egyébként erről is szóltak pletykák.
Az alap 7 colos megoldás mellett így a szélesvásznú megjelenítő akár 10,25 colos is lehet, és természetesen a németek legfrissebb szoftverét futtatja.
Az új X4 háromféle változatban, xLine, M Sport és M Sport X kivitelekben lesz elérhető, és mindhárom némileg eltérő részletekkel és stílusban kíván majd mindenki kedvére tenni – míg az előbbi inkább az eleganciát helyezi előtérbe, addig utóbbiak nyilvánvalóan a sportosságot.
A kontrasztvarrások színei között is megjelentek új árnyalatok, ugyanis immár arany, réz és platina közül is választhatnak a vásárlók – és akkor a friss Designo Magnolia bőrkárpitozásról még nem is beszéltünk.
Az új 508 az alapokat tekintve közösködik majd a 3008-cal és az 5008-cal, persze valószínűleg több helyen is finomítanak majd a SUV-khoz képest, mint például a futómű esetében.
Az erőátvitelről hatfokozatú kézi váltó gondoskodik, ami az első kerekekhez továbbítja a motor teljesítményét.
Extrák terén természetesen igencsak bő a választék, de a G63 már alapáron is igencsak magas felszereltséget tudhat magáénak.
Nem túl szívderítő előjelek ezek egy olyan márkával kapcsolatban, ami egykoron fényes csillagként ragyogott a luxus- és sportautók égboltján.
Alapjait tekintve ugyan már nem olyan fiatal a Fabia, de ez nem tartotta vissza a gyáriakat attól, hogy vezetéstámogató és biztonsági rendszerek terén is felfrissítsék.
A Rimac már egy ízelítő videót és két képet is mutatott az elképesztő elektromos sportautóról, ráadásul egy bennfentes forrástól már néhány pontos adatot is megismerhettünk.
Ennek köszönhetően a 100 km/h-s lélektani határ eléréséhez mindössze 2,8 másodpercre van szüksége az autónak, de a 200 km/h is megvan 6,8 szekundum alatt, míg a negyedmérföldes futamot 9,9 mp alatt tudja le a Senna.