A háromhengeres mellett négy, öt-, hat-, nyolc- és tízhengeres motorokat gyártanak a Volkswagen 32 telephelye számára Győrben, mindezek mellett idén nyáron kezdődik az e-motorok sorozatgyártása a megyeszékhelyen.
Sok más gyártó egyébként még mindig ragaszkodik a dízelekhez, köztük például a Volkswagen, akik egy vadonatúj, 48 Voltos elektromos rendszerrel támogatott egységen dolgoznak.
A tető kék és piros színekből – melyek a brit és az amerikai zászlóban is megtalálhatóak – alkotott mintázatot visel.
A Volvo Design alelnöke Robin Page pozitívan nyilatkozott egy ausztrál autós lapnak ezzel kapcsolatban.
Az is egy érdekes kérdés lesz ezzel az új szabályozással kapcsolatban, hogy a gyártók hogyan reagálnak majd árazás szempontjából.
Ebből 40 milliárdnyi befektetésre már talált is partnert, sőt, 20 milliárdra már a szerződést is megkötötték a németek.
Az autó természetesen kizárólag elektromos üzemmódban is képes lehet majd közlekedni, ám arról egyelőre nincs információ, hogy mekkora villanyos hatótávval számolhatnánk – a mai trendeknek megfelelően azonban nagyjából 50 kilométerre számítunk.
Az összetéveszthetetlen egyediségről a frissített MINI brit zászló motívumait idéző hátsó lámpatestei és a sötétkék matt metálra fényezett könnyűfém keréktárcsák gondoskodnak.
Egyelőre sajnos csak három fotót tettek elérhetővé a gyáriak, de ezeken is látszik, hogy a C-Max Sport valóban jóval vagányabb, mint egyszerűbb testvérei.
Az Uber célja pedig természetesen egyfajta „repülő autó” megalkotása, ami repülő taxiként funkcionálhatna a nagyvárosokban anélkül, hogy komolyabban megzavarná a nyugalmat.
Szürke vagy szürke-fehér fényezés, 21 colos kovácsolt felnik, fekete/sárga öltésekkel varrott nappa bőrbe burkolt AMG sportülések, szintén kontrasztos varrású sportkormány és szénszálas burkolatok segítenek hangulatot teremteni az autó körül.
Az autó 3,3 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 200-ra pedig 10,8 mp alatt, azaz háromtizedet ver a szériaállapotú BMW M5-re.