A benzin kettő, a gázolaj három forinttal lesz olcsóbb szerdától.
A szigetek mozgathatók, így különösen sokrétűen használhatók, s ebédszünet alatti kiülőként vagy épp a kikötőbeli szabadtéri koncertek színpadául vagy nézőteréül is szolgálhatnak.
Hogy mikor, az egyelőre kérdéses.
A külsőre rímelő arany kiegészítők sem maradhattak el, ahogyan a sportülések, a sportkormány és a mutatós légbefúvók is adottak. Nem csak kívülre és az utastérbe jutottak azonban izgalmak, hiszen a lemezek alatt is egyedi az autó.
És biztosak lehetünk abban, hogy nem fog: jelenleg például a hírek szerint a mérnökök gőzerővel dolgoznak egy belépő szintű, közepes méretű sportos szabadidőautón, amelyet a Levante alá kívánnak pozícionálni az olaszok.
A kormány aprócska, a központi kijelzőn egyedi menüpontok tájékoztatnak mindenféle sportos adatokról.
A beruházás az üzemben működő akkumulátor-összeszerelő részleg bővítését is magában foglalja.
Öt kilót spóroltak a novembertől piacra lépő szénszálas csomagtérfedéllel, és fél kilót jelent, hogy a diffúzort is karbonkompozitból készítették el.
A futóművet 16 mm-rel leültették, a hatást alacsony profilú abroncsokkal szerelt, 17 colos keréktárcsák erősítik.
A beltérben 14 hangszórós Harman Kardon audiorendszer és sportpedálszett teremt egyedi környezetet, opciós a különlegesen finom Pieno Fiore bőrkárpit.
A MINI Electric (most a tavalyi koncepcióról beszélünk, amit az alábbi fotón is láthatsz) áramvonalas karosszériát kapott, E-betűt formázó fényszórókkal, versenyautós aerodinamikai elemekkel.
Most ugyanis 100 darabra vágják, hogy száz tehetős Bentley-tulajdonosnak okozzanak vele örömöt.