„Számomra a luxus jövőjét az egyre inkább egyedi autók határozzák meg. A vásárlók ebben a szegmensben kiemelkedően különleges négykerekűeket szeretnének, valamit, ami teljesen más, mint ami a barátjuknak van” – mondta Müller-Ötvös, és nehéz vele vitatkozni. Erre egyébként kiváló példa lehet az idén bemutatott Sweptail, ami közel 3,5 milliárd forintba került tulajdonosának, azonban az a modell annyira egyedi lett, hogy elkészítése 4 évig tartott.
„Az egy kifejezetten sikeres tapasztalat volt, de négy évig tartott. Ilyenkor meg kell felelni a homologizációs szabályoknak, és rengeteg jogi követelményre kell odafigyelni. Ugyanakkor, miután bemutattuk, sok telefonhívást kaptam, és mindenki azt kérte, hogy az övé lehessen a következő egyedi modell. Nem a kereslettel van tehát a probléma, a kihívás az, hogy megvalósítsd ezeket, és főleg, hogy meglegyen hozzá a kapacitás” – árulta el a vezérigazgató. Mindeközben egyébként a Rolls-Royce kereskedések is kezdenek ráérezni arra, hogy a vásárlók egyediségre vágynak, így olyan különleges konfigurációkban rendelik meg autóikat, amelyekről tudják, hogy a vásárlók nem tudnak majd ellenállni.
„A kereskedőink nagyon okosak. Az ügyfelek fejével gondolkodva állítják össze az autókat, tudva, hogy nem tudnak majd ellenállni neki.” A Rolls-Royce tehát a teljes személyre szabhatóságot tűzte ki célul, ami ugyan valamilyen szinten már eddig is elérhető volt, de a jövőben ezt még magasabb szintre fejlesztenék, és a későbbiekben akár az autók megjelenését is saját szájuk íze szerint alakíthatják majd a tulajdonosok – erre azonban egy kicsit még biztosan várnunk kell.