A csomópontok nemcsak torlódásokat okoznak, hanem rendkívül balesetveszélyesek is. A fejlesztések révén ezek megszűnnek, és a két város összesen több mint 75 ezer lakosának javulnak a közlekedési lehetőségei.
Az M7-es autópálya érdi csomópontja ma már nem bírja el a megnövekedett forgalmat. A kivitelezés keretében az Iparos út az M7-es autópálya és a Törökbálinti út között kétszer két forgalmi sávra bővül, négy összehangolt jelzőlámpás és egy kiemelt sarokirányos körforgalmú csomópont épül.
A megnövekedett átmenő forgalommal küzdő Törökbálintnál a szintén nettó 1,3 milliárd forintos beruházás keretében két új összekötő ág épül az M0-M7 autópályák csomópontjában, körforgalmakkal csatlakozva a 8103-as úthoz. A zajártalom csökkentése érdekében áthelyezik és meghosszabbítják a zajvédő falat.
Érden a két jelzőlámpás kereszteződést úgy szabályozzák, hogy a lámpák a mindenkori forgalomhoz igazodjanak. A törökbálinti lehajtónál a 8103-as jelű úton június elejétől folyamatosan lehet számítani forgalomkorlátozásra, Érden június folyamán szakaszos forgalom- és sebességkorlátozások lesznek az Iparos úton és a Törökbálinti út Iparos úti torkolatában.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Forrás: Autokalauz és MTI | Fotó: Wikipédia)