A hazai Rio-árlistára még nem került fel az új csomag, így pontos árakkal egyelőre nem tudunk szolgálni, de a többi modellből kiindulva biztosra vehetjük, hogy jó ár/érték arányt képvisel az opció. És ahogy a többi modelltől megszokhattuk, a GT Line csak külső-belső csinosítást, valamint plusz extrákat tartalmaz, vagyis erősebb motorokról szó sincs. A Rio négy motorral elérhető: a belépő 1,25 literes szívó benzines 84, az ‘egynégyes’ 100, az 1-literes 3-hengeres turbós 120, az 1,4 literes 4-hengeres dízel pedig 90 lóerőt produkál, az erőt pedig az alapmotor kivételével szériában 6-fokozatú kézi váltó továbbítja az első kerekekhez.
Klasszikus értelemben vett sportverzióról tehát nem beszélhetünk, csak egy kicsit dinamikusabb megjelenésről, persze a könnyű Rio mondjuk a 120 lóerős 3-hengeres turbós benzinessel egészen dinamikus. A GT Line csomaghoz különben kívülről átszabott, dinamikusabb lökhárítók, tetszetős 17 colos felnik, különböző fényes fekete elemek és dupla kipufogóvég tartozik, belül pedig egyedi kárpitozású ülések és egy sportosabb kormánykerék hivatott fokozni a hangulatot.