Az árbevétel 1 százalékkal 36,45 milliárd dollárra nőtt.
A Vantage a Porsche 911 vadászmezejére merészkedik majd fel, a belépő erőforrás pedig egy 500 lóerő körüli V8-as lehet, ami – akárcsak a DB11 esetében – a Mercedes-AMG-től érkezik majd.
A kocsit a BMW-k szokásos Misano Blue színében láthatjuk és extraként egyből a sportos M-csomagos kiadásban.
Mindez a látványos, koncepciós elemekkel feldobva még vagányabb összképet fest.
A BMW nagy híve az elektromos autózásnak, amit a Formula E-be való belépésük is megerősített, így könnyen lehet, hogy a bajorok hiperautója rögtön egy teljesen elektromos négykerekű lehet majd.
Előbbiek már azon gondolkodnak, hogy a Boltot kezdik el importálni, ezzel kielégítve a vásárlói igényeket, azonban bár az alapok ugyanazok a két autó esetében, a gyorstöltési szabványok nem egyeznek meg, így problémás lehet az európai használat.
Túl sokat ugyan nem látunk a tanulmányból, de az mostmár biztos, hogy egy crossover lesz.
Megtervezése a gyártónak 2500 órájába került és természetesen a célközönség sem éppen hétköznapi, a Bugatti Chiron tulajdonosok nappalijába vagy irodájába szerettek volna valami igazán szép tárgyat kínálni.
Ilyen például a 20 mm-rel lejjebb ültetett PASM felfüggesztés, valamint a súly-optimalizált Sport Chrono csomag, valamint a hátsókerék-kormányzás.
A Zagato tervezésű Aston Martin kombiból csupán 99 darab készül majd.
Megane GrandCoupé
A turpisság a lemezek alatt rejlik, ugyanis az óriás egy 490 lóerős összteljesítménnyel rendelkező elektromos rendszert kapott, ami két elektromotorból áll – egyik az első, másik a hátsó tengelyt hajtja, ezzel biztosítva az összkerékhajtást is.