Az új A8-at bevezető első videóból kiderül, hogy már ott sem kell lenned, amíg az Audi bekormányozza magát a garázsba, és nem csak egyenes vonalban képes gurulni.
S14-est motor található a gépházfedél alatt, amit már egyszer kezelésbe vett nem is akárki, hanem az AC Schnitzer. Hozzá ötsebességes sportváltót kapott, Getrag 265 CR-t, melyen az első fokozat balra lent található.
A rendőr csak szóban figyelmeztetett és megjegyezte, hogy a “mulasztásért” egyelőre nem bírságolnak. Jelezte ugyanakkor, hogy azonnal meg kell újítani a lejárati dátum szerint a vezetői engedélyt.
Ha valaki rajong a Ladáért, nagy valószínűséggel a Vesta VFTS is tetszeni fog neki. X-Tomi rajzát látva pedig azt gondoljuk, hogy ennek bizony a murván lenne a helye, az Országos Rallye Bajnokság mezőnyében.
A hétvégén indult Münchenből az a 9 napos és mintegy 4000 km-es túraverseny, amely e hét pénteken érkezik a budapesti Hősök terére, ahol a Magyar Elektromobilitás Szövetség szervezésében, Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter és Tarlós István főpolgármester védnöksége mellett ingyenes családi rendezvény keretében fogadják a versenycsapatokat.
Ezekben a sportos S60-asokban nemrégiben cserélték le a 3 literes 6 hengeres motort egy 2 literes 4 hengeres változatra, melynek 367 lóerős teljesítménye nagyon, a korábbiaknál szerényebb audióprodukciója viszont már kevésbé szerethető.
Marad természetesen az egyes töltőállomások közötti igen jelentős, akár 40-50 forintos árkülönbség, ami az üzemanyagfajták ársorrendjét is felcserélheti.
Az utastérre szintén nagy hatással volt a C3-as, de néhány új elemet is felfedezhetünk: a vízszintes tagolást ezúttal a műszerpult két szélén látható függőleges légbeömlők törik meg kissé.
A Bison névre keresztelt járművet a torontói egyetemmel közösen fejlesztette a cég, mely igen figyelemre méltó, szögletes külső kialakítást kapott.
Amellett, hogy a svéd gyártó történetében ez egy fontos mérföldkő, érdemes megemlíteni, hogy mindemellett ez az első autógyártó cég, amely vonattal, szárazföldi úton szállítja modelljeit Európába.
A fokozott teljesítményhez fokozott lassulási képesség is dukál, ezért az M Performance kiegészítők kínálatában vörösre fényezett féknyergekkel ellátott nagyobb fékeket is találunk.
Magyarországra is megérkezett a Ford legújabb teljesen elektromos hajtású modellje, a Focus Electric. Az ötajtós ferdehátú családi modell, amelynek akkumulátora a gyorstöltő technológiával 30 perc alatt tölthető fel nulláról akár 80 százalékos szintre, az elődmodellnél közel 50 százalékkal több energiát tárolva egyetlen feltöltéssel 225 km-t tesz meg. Az új generációs Focus Electricet egy 145 LE (107 kW) teljesítményű elektromotor és egy 33,5 kilowattos akkumulátor hajtja. Az akkumulátor és az elektromotor folyadékhűtésű és folyadékfűtésű, mely tovább javítja a Focus Electric energiahatékonyságát, és meghosszabbítja az akkumulátor élettartamát. (X)