Ez azonban csak a kezdet, ugyanis ennél sokkal komolyabb hajtásláncokat is szerelnek majd a hatalmas divatterepjáróba.
Természetesen a Huracán sem marad majd ki a sorból, ám a Lamborghini kisebbik sportautója is valószínűleg csak a generációváltáskor kap majd elektromotort a V10-es benzinese mellé.
A hírek szerint a legolcsóbb verzió is több mint 550 kilométeres hatótávot és akár 400 lóerőt kínál majd, amivel szintén kiemelkedhet majd az új Polestar a tömegből.
Természetesen néhány sportosabb kiegészítőt is kap majd az M Performance modell, és ahogyan az alábbi videón is jól hallatszik, a hanghatások is jóval izgalmasabbnak ígérkeznek.
Az mindenesetre nem meglepő, hogy a következő generációs F modellek hibridként szállhatnak majd harcba, így már csak azt várjuk igazán, hogy kiderüljön, melyik lesz az első ilyen Lexus a kínálatban.
Az angolok gyönyörű üzemében minden négykerekű kézzel készül, hogy aztán a 31 országban található 86 szalon egyikében hatalmas örömet szerezzen tulajdonosának.
Az új márka a világ legfenntarthatóbb luxusmárkájává szeretne válni, ezért a Mahindra Forma-E bajnokságban szerzett, immár ötéves tapasztalatára alapozva kizárólag emissziómentes típusokban gondolkodnak.
A három napon át, szigorú biztonsági szabályok közepette forgatott film alább látható.
A tervek szerint az első fázisban elkészülő épületegyüttes 1800 munkavállaló befogadására lesz alkalmas. Jelenleg 2400-an dolgoznak itt.
A 800 voltos akkurendszer grafén-lítium-polimer cellák mellett szuperkapacitású segédkondenzátorokat is alkalmaz.
Csak azt tudjuk elképzelni, hogy a Fiat Punto vezetője vagy utasa mozgássérült, mert egyébként úgy, ahogy a képen látszik, nem állhatna meg.
A marcona diffúzor és a – külön opcióként rendelhető – négy krómozott kipufogó talán már túllő a célon, de ha már átalakítunk, végezzünk teljes munkát.