Videó!
A széles test nyilván nem túl előnyös a városi manőverezésben, de hogy a VW-é ma a legjobb kiállású pickup az eurázsiai kínálatban, az nem kérdés. (RAM 150: 2017 mm, de az más világ.)
Az elektromos autók száma már az idén elérte a hárommilliót világszerte, de 2018-ban az utakon futó villanyautók számát valahol 5.000.000 fölött jósolják az iparági szakértők. Szép ugrás lesz ez: hárommillió eddig az E-autók egész történelmével együtt, plusz kétmillió csupán egy év alatt.
A legérdekesebb megoldás talán a hármas kipufogó-kivezetés és a részben átlátszó ajtók, amikhez hasonlót leginkább tanulmányautókon láthattunk eddig.
Mindkét autót valamivel több mint 1 óra lehet a leggyorsabban teljesen feltölteni, a normál töltés pedig mindkét esetben körülbelül 10 órányi időt vesz igénybe. Tehát 5:5 a végeredmény.
Az autót emellett a kiemelten fontos személyek, méltóságok fogadására is használták.
Az új aerodinamikai szett enyhén véleményesre sikeredett, főleg az új függőleges menetfényt kell még szoknunk egy ideig.
Ezzel a svéd gyártmányú autóval kilométer tekintetében bőven több mint százszor megkerülték a Földet.
A kocsi karosszéria elemei egyediek voltak már anyagukban is, mert üvegszálas kompoziból készültek, majd ezek kerültek rá a csővázas keretre. A futómű elemek is sportosságot szolgálták és igen széles nyomtávval építették a járművet.
A gigantikus 23 colos kerekek szinte nem is hatnak meglepetésként, az abroncsokat a Continentaltól rendelték 295/35-ös méretben, amivel biztosan jól fogja az utat a Bentayga.
Az erőforrás hengerűrtartalma egyébként 1997 és 1970 köbcentiméter között mozog, attól függően, hogy éppen milyen sűrítési arányt használ – előbbi esetében a teljesítményre koncentráló 8:1 aránnyal, utóbbinál pedig a hatékonyságra kihegyezett 14:1 aránnyal jár az autó.
Így már naponta 1500 új kisautó készül, amelyet egyelőre el is kapkodnak a vásárlók. Németországban és az Egyesült Királyságban a Fiesta most messze a legnépszerűbb kisautó, csak ebben a két országban már 11 ezer modell kulcsát adták át.