Alkalmunk nyílt egy 7 napos tesztre, hogy a gyakorlatban is megvizsgálhassuk, mennyire bírhatja a Fiat Fullback a munkastrapát gazdaságunkban.
Az augusztus elején tartott berlini „dízelcsúcson” a VW, a BMW és a Mercedeseket gyártó Daimler megegyezett: 5,3 millió autó szoftverét frissítik úgy, hogy azok 25–30 százalékkal kevesebb nitrogén-oxidot engedjenek a levegőbe.
Az utastérben szintén visszatér a vörös szín: a fekete bőrborítást piros kontrasztvarrással látták el a gyáriak, és belül is több helyen találkozhatunk karbon borításokkal, de az ülés váza is ebből készült.
A Geely részvényára 0,8 százalékos emelkedéssel zárt szerdán a hongkongi értéktőzsdén, és ezzel a piai tőkeértéke elérte a 22 milliárd dollárt.
Számos cég újít fel úgy klasszikus kocsikat, hogy azokat a mai kor technológiájával látják el. A Porsche 911 esetében például ott a Singer. Ez a cég azonban eddig megtartotta klasszikus motorhangot, nem úgy Electric Classic Cars. A brit cég villanymotort szerelt egy oldtimer Porschéba.
A megosztott használatú járművek parkolásához külön területet kell biztosítani a bevásárlóközpontoknál és a nagyobb lakótömbök környezetében, valamint a járművek utcai parkolását is kedvezményben kell részesíteni a javaslatterv szerint.
A csillagosok azonban úgy látták, hogy a kemény A-oszlopok nagyobb veszélyt jelentenek, így ők erre dolgoztak ki egy megoldást.
Így aztán most egy közel 12 literes lökettérfogatú, nem kevesebb mint 1500 lóerős V8-as erőforrás került a lényegében bárhol és bármilyen körülmények mellett elképesztő sebességű száguldásra képes lánctalpas járműbe.
Nem egészen másfél millió forintért kínálja kétszemélyes villanyautócskáját a GM kínai lerakata. Határozottan pofás darab.
Az mondjuk biztos, hogy a Forma-1 sokkal izgalmasabb lenne a Jomar által elképzelt szabályok szerint, vagyis ha Vettel és Hamilton nem csak abban versenyeznének, hogy ki tud gyorsabb kört futni, hanem hogy ki tudja gyorsabban telibe találni a másikat néhány rakétával.
Persze, a brit üzletember nem egyedül fizetné ki ezt az írtózatos összeget, hanem összeállna a Brabham családdal, akik szeretnék, ha az F1 történetének egyik legpatinásabb neve visszatérne a sportágba.
A Rise egyébként ezek alapján cégek számára is kiváló lehet, akiknek nem annyira a magas felszereltség, hanem inkább a presztízs a fontos.