Pokoli teljesítményre és hangkibocsájtásra képes a Lamborghini Gallardo Nera. Egy biztos, ha a túlvilág tüzesebbik fele ilyen élményeket szán, én inkább elkezdek rosszakat cselekedni, mert ez istenien szól. Bár lehet, hogy a mennyországban nem csak nézni és hallgatni lehet, hanem vezetni is…
Bár jelenleg szünetel a száguldó vándorcirkusz, a csapatok és versenyzők nem csak pihenéssel töltik mindennapjukat. Komoly tesztelések, javító munkálatok folynak a háttérben és persze rengeteg pletyka látott már napvilágot. De milyen szezon is az, ahol nincsen semmiféle kacsa hír?
A környezetkímélő és hatékonyságnövelő technológiai fejlesztési versenyből a plug-in hibrid autók kerülnek ki győztesként. Az elektromos autók elterjedésének a töltőállomás-hálózat hiánya és az akkumulátorok lassú feltöltése szab gátat. Mégis egyre keresettebbek ezek a járművek, amit alátámaszt az a jelentés, amely szerint hatalmas a várólista a BMW i8-ra.
A Subaru felélesztett WRX STi modellje csapott össze az Audi S3-assal. A japán járgány külseje vadabb, félelmet keltőbb, mint az Audi. De azt tudjuk, hogy az autók világában nem a külső dönti el a verseny végkimenetelét. Itt bizony a belső, ami dominál. Vajon a Subaru ezen szempont alapján is felülmúlja vetélytársát?
A Redskins futója kiemelkedő statisztikával zárta legutóbbi szezonját. Egy 1991-es Mazda 626-os boldog tulajdonosa. A japán cégnek az előbb említett modellje a középkategóriás kocsik közé tartozik, mégis az élsportoló azt állítja, hogy esze ágában sincs leváltani szeretett négykerekűjét. Azért ez szokatlan az ismert emberek körében.
A Nürburgring mostanában egyre többet funkcionál autók tesztelésére. De többnyire sportautókat láthatunk ott furikázni. Ezúttal viszont szokatlan kép tárult a kilátogatók elé, hiszen nem mindennapi, hogy egy óriási limuzin rója a köreit, név szerint az ősszel (Kínában) bemutatkozó Mercedes-Benz S-osztály Maybach.
Amerikában ezentúl még nehezebb lesz bűnözőnek lenni, hisz a Dodge Charger rengeteg lóerővel lett átadva az ottani rendőrség számára. A masszív felépítésű, magabiztos külsejű járgány képes a 292 km/h-ra. Egy másik kiadása a 370 paripát vonultatja fel. Egy ilyen szerkezettel mindjárt könnyebb lesz üldözni a bűnt.
Októberben motorzúgástól, fékcsikorgástól és ajtócsapódástól lesz hangos Párizs. A kétévente megrendezésre kerülő esemény, már szinte kultusz az autó-kedvelők körében. Íme, egy kis ízelítő, milyen látványokban lehet része annak, aki nem sajnálja az utazással járó kilométereket és személyesen nézi meg a „jövő” autóit.
Az elmúlt évek tendenciáihoz képest, a magyar autósok többet vezetnek, állítja a Bosch. Itt nehéz összefüggéseket keresni, hogy mégis miért növekszik a letudott kilométerek száma. Úgy tűnik, hogy az üzemanyag magas ára se készteti arra a magyarokat, hogy a tömegközlekedés mellé álljanak. Az alábbi statisztika 2008-at hasonlítja össze 2014-el.
Beverly Hills-en egy szemet gyönyörködtető Lexust kaptak lencsevégre. Az autó önmagában is szép, de ilyen külsővel már valóban nem mindennapi látvány. Az IS F modell amúgy is különleges, hiszen az autógyár portfóliójával ellentétben ez nem egy nyugis, letisztult változat. Az alanyunk, a márkájának a megtestesült ördöge, ha lehet így fogalmazni.
Számos sportoló szeret szép nagy sportkocsikkal furikázni, és ezzel Jonathan Ericsson sincs másképp, aki a Detroit Red Wings védője az NHL-ben. A Svéd válogatott játékost le is kapták, amikor épp kocsija mellett áll. Egy Audi S6-al biztosan nem szokott elkésni az edzésekről.
A Range Rover Sport SVR névre hallgató terepjáró a héten mutatkozik be Kaliforniában. Ha nem lenne ilyen nagytermetű járgány, sportkocsinak is elmenne, olyan specifikációkkal bír. Aki vásárlásra szánná magát, mélyen a zsebébe kell nyúlnia, hiszen az 550 lóerős kolosszus 100 ezer fontba fog kerülni.