Korábban egyébként az M2, az M4, az M6 Gran Coupé, az 1 M Coupé, sőt, 2009-ben még az X6 M is betöltötte ezt a szerepet.
A limitált szériás modellt egyébként a svédek különleges modellekkel foglalkozó részlege alkotta meg, és az utastérben még különlegesebb megoldásokat alkalmaztak.
Noha rengeteg a változás, az autó súlya nem nőtt, sőt, az olaszoknak sikerült valamennyit lefaragniuk az FXX K 1165 kilogrammos tömegéből.
Úgy látszik tehát, hogy 2020-ban egyszerre pótolják majd az akkorra kifutó C4 Cactust és a következő hónapokban leköszönő C4-et, azonban a következő pár évben akár ez a terv is változhat.
A kocsi felszerelt kézi, illetve lábműködtetésű fékekkel is. A leütési árát 250 ezer font körülire teszik.
Egy izlandi kisvárosban nemrég úgy döntöttek, ők is megcsinálják a trükkös felfestést. A végeredmény nagyon jól sikerült, a gyalogátkelőhely még a magasból nézve is olyan, mintha az út felett lebegne.
2017-es Forma-1 Mexikói Nagydíj időmérő edzés.
Az elismerő csettintések által övezett külső láttán joggal gondolhatjuk, hogy a beltér is hasonlóan megvadult a Passathoz képest.
Ez a rendszer már képes lesz önmagától sávot váltani és akár előzni is.
A fogyasztáscsökkentő funkciók mellett az új rendszer 2500-as fordulat felett plusz 14 lóerős extra erőt és 150 Nm nyomatékot is tud biztosítani az autónak egy kis ideig.
Az új generációból is érkeznek majd a gyengébben felszerelt modellek, melyeket állami támogatással együtt akár 8,5-9 millió környékén is elhozhatunk majd.
A globális kenőanyag-kereslet 2015-ben 38,8 millió tonnára csökkent a 2014-es 39,4 millió tonnáról.