Lehet, hogy ha a videós is kamionnal lenne, kicsit más lenne a helyzet, de szerencsétlenségére motorral próbálkozott.
A motortérben egészen biztosan biturbó V12-est találunk majd, amely minden eddiginél hatékonyabb lesz.
A helyzet az, hogy a Honda vezetősége teljes hallgatásba burkolózik az újdonsággal kapcsolatban, így csak a rajzok és a különböző teóriák maradnak nekünk, meg persze az izgalom, amellyel várhatjuk az újabb potens Hondát.
Már évek óta folyamatosan beszédtéma egy új generáció megalkotása, azonban mára már biztosnak tűnik, hogy ismét csak egy frissítésről lesz szó, noha minden eddiginél alaposabban átdolgozzák majd az autót.
Az évről évre, vagy akár egyik futamról a másikra egyre többet nyújtó üzemanyag akár pozíciókat jelenthet: a különbség 1 vagy 2 lóerő között 12 méter is lehet, ami egy kiélezett futamon sok mindent eldönthet.
A tükrök alján, a kocsi orrán vagy hátulján lévő optikai kamerához folyadéksugaras tisztítórendszert készítettek, fűtőrendszerrel, hogy télen se fagyjon be a tisztítófolyadék.
Meglepően tágas, a megújulás után is talán ez a legfontosabb információ a Citroën C-Elysée utasterével kapcsolatban. Elöl és hátul is utazhatnak felnőttek, együtt is, el fognak férni. A fejtér és a lábtér is elegendő.
Azt is elárulta, hogy komolyabb változtatások nem lesznek a technikában, már ami a futóművet illeti, mivel a 270 lovas GTi technikája eddig képes volt kordában tartani a plusz teljesítményt.
Az autógyártó Dél-Afrikában 19 ezer gépkocsit hív vissza a légzsákok miatt.
Prost jelenleg a gyári Renault csapat tanácsadója, de nagyon érdekli az elektromos autók fejlesztése is, ezért ha csak teheti, ott van a Formula–E futamokon is, meg van ugyanis győződve arról, hogy az autózás jövője az elektromos hajtásban rejlik.
Az autókban szokásos egy vagy két személyen túl ilyenkor jellemzően hátul utazik még két-három gyermek, a csomagtartó pedig tele van bőröndökkel, sportfelszerelésekkel és néha több napra elegendő élelmiszerrel.
Még nagyobb első légterelő, még szélesebb kerékjáratok és még nagyobb hátsó szárny került rá, mint valaha, ezzel a Civic TCR igazi ragadozónak néz ki.