Mindemellett azt is megemlítették, hogy ez az autó lesz az eddigi leglátványosabb példája a márka „forma funkciót követ” filozófiájának – röviden egy puritán versenygépre számíthatunk.
Az üzenet ezen felül egyfajta figyelmeztetésként is felfogható a Teslára nézve, valamint kijelentésnek is, miszerint a Geely-Volvo egyre nagyobb szerepet kíván magának a hibrid/elektromos autók – főként kínai – piacán.
Utóbbiak lehetnek a Mercedes-EQ modellek, míg előbbiek az S 560e-hez hasonlóan az EQ Power plakettet kaphatják meg – legalábbis egyelőre úgy tűnik, ez lesz a megoldás.
Büszke lehet haszongépjárműveire a Renault, hiszen azok eladásaikkal vezetik az európai listákat. Most négy olyan autót mutatunk be, ami jó segítség és hosszú távon is megbízható társ lehet.
Legalábbis szemből, hiszen a kupésan lejtő tetőív marad, és hátul is teljesen új megoldások várnak minket.
A nagy visszatérésre 2008-ban került sor, a harmadik generációval, melynek gyártása közel 10 év után most fejeződött be.
A vadászok és horgászok által különösen kedvelt terepjáró legenda, a LADA 4x4 Classic és Urban verzió mellett Pack kialakítással, kishaszongépjárműként is elérhető.
Ez azonban nagy valószínűséggel nem jelent majd akadályt, hiszen a hírek szerint az Urus is hozza majd a márkától megszokott teljesítményt és persze árcédulát, így az esetlegesen elkészülő négyajtós is megőrizhet a márka exkluzivitását.
A különleges technikával készült fényezést a kék Morpho pillangó szárnyai ihlették, melyek a szín szinte minden árnyalatát képesek megjeleníteni.
Az élbolyban folyamatosan cserélődtek a helyezések, de Csuti hamar feljött az élre és nem is nagyon engedett belőle, pedig a bajnoki esélyes Boldizs Bence a második helyen erős nyomást gyakorolt rá.
199 ezer eurótól indul az ára, és bár nemsokára jön a tél, de aki most megrendeli, 2018-ban a tavaszi szezont már az új Aston Martin DB11 Volante kormányánál kezdheti.
2008 óta pedig rendszeresen ültetnek fát ázsiai gyártóüzemeik környezetében is; 2009-ben Indiában 30 ezer mangófát telepítettek a bangalore-i gyár területén.