A kifogástalan állapotúnak hirdetett, és egy nagyobb gyűjtemény részét képező autót 2 millió forintos áron hirdeti budapesti tulajdonosa.
Végül Ocon a 6. helyen ért célba, Perez 7. lett. Utóbbi verseny utáni nyilatkozata már sokkal nyugodtabbra sikeredett a rádiós üzeneteinél.
Ha nem elég a 245 lóerő az Octavia RS-ben, akkor itt az Abt által tuningolt változat 315 lóerővel, 370-ről 450 Nm-re növelt nyomatékkal.
A vállalat több irányt is erősítene, így nem csak a villanyautókkal, hanem a víz- és üzemanyagcellás meghajtással kapcsolatos kutatásokat is indítanak.
A kombi, a Sport Turismo arányai egészen ügyesen rendezettek, nem is tűnik fel azonnal, mennyire hatalmas ez az autó.
Annyit már elárultak a japánok, hogy a kompakt sportautó az öröm és érzelem kettősét adja majd a vezetőnek, mindezt elektromos hajtáslánc és mesterséges intelligencia kombinációjával.
Most azonban a legkülönfélébb, feltűnő színekben lesz kapható az apró, portáltengelyes G-osztály. Minden színből csupán 463 darab készül, ami a W463 típuskódra utal.
A pontos menetteljesítmények egyelőre nem ismertek, de biztosak lehetünk benne, hogy az egymással szembe nyíló ajtókkal szerelt Tank bőven hozza majd az elvárható teljesítményt.
Mielőtt azért kardjukba dőlnének a márka rajongói, a szakember elárulta, hogy a V8-as erőforrások még jó ideig maradnak.
Módosították a futóművet, sportabroncsokat szereltek fel, a hajtáslánc vezérlő programját pedig úgy írták át, hogy gázadásra minden sebességről fürgébben, tüzesebben ugorjon az autó.
A The Grand Tour második évadának korábbi előzeteséből, hogy a veterán Lancia raliautótól a McLaren 720S-ig és a lánctalpas harckocsitól a Bugatti Chironig mindent kipróbálnak Clarksonék.
A bajor prémiumgyártó szerint a vezeték nélküli töltési rendszere megérett a sorozatgyártásra.