Az egyelőre kérdéses, hogy a frissítés csak Thaiföldnek szól, vagy hamarosan az egész világon átesik majd egy hasonló változáson a Hilux.
Ezzel egy időben azonban a közlekedésben résztvevő járművek száma megduplázódik, egymilliárdról kétmilliárdra emelkedik.
A korábbi sajtóanyag szerint bár a McLaren számára mindig is fontos volt az, hogy a vásárlók az utcán is használhassák autóikat, ezúttal feláldozták a komfortot a versenypályás képességek oltárán.
Elég csak a hűtésről nagy nyílásokkal gondoskodó szénszálas motorháztetőt vagy az óriási, szintén karbon hátsó légterelőt kiszúrnunk.
A német gyártó eddig tudta tartani magát. Végül ő is behódol az elektormobilitásnak.
Ugyancsak most mutatták be az új 6-os Gran Turismo (GT) nevű modellt, az autótól elsősorban az Egyesült Államokban és Ázsiában vár sikert a gyártó. A 6-os GT magyarországi ára 18,7 millió forinttól indul.
A CAAM az év elején azt jósolta, hogy idén 5 százalékkal növekednek az eladások a tavalyi 13,7 százalék után.
A gőz ereje egy négyhengeres V-motort forgat meg, amely még az 1960-as évekből származik és működésében leginkább a kétütemű motorokhoz hasonlít.
Bottas nyerte az időmérőt, Hamilton a mezőny végén.
A részletek egyelőre homályba vesznek, de a hírek szerint a Lamborghini és a Bugatti típusa nagyjából 100 kilométeres tisztán elektromos hatótávot kaphat, és a gyorstöltést is emlegetik.
A csillagosok modelljét tehát hiba lenne beskatulyázni „kombisága” miatt, amit a Nordschleifén futott 7 perc 45,19 másodperces köre is bizonyít.
A megoldás szívét természetesen egy nagyteljesítményű processzor adja, amibe számtalan lehetőséget táplálnak be, hogy többféle terepen is képes legyen jó döntéseket hozni.